maandag 30 april 2012

kritiek

sorry, dat ik doe wat ik doe sorry, al die kritiek maakt me moe ik moet me verandren, van al die anderen ik ben wie ik ben, zoals ik me zelf ken maar ik krijg steeds weer kritiek, en daardoor voel ik me ziek zwak, moe en verdoofd, want het spookt door mijn hoofd al die woorden die ik steeds weer moet horen, die aanzwellen als spreekkoren ik krijg ze niet meer uit mijn gedachten, want elke dag hoor ik weer klachten over wat er beter moet, omdat ik alles doe, totaal niet goed

2 opmerkingen:

  1. Klinkt frustrerend. Ik vind de laatste zin alleen niet alleen niet zo heel mooi. Ik snap waarom je het zo doet, maar het zou misschien een keer leuk zijn als je wat varieert met rijmschema's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan en een leuke blog. als je zin hebt mag je ook altijd op mijn blog komen piepen. schrijf ook graag gedichten.

    BeantwoordenVerwijderen